Tuesday, 31 January 2012

jangan pentingkan diri sendiri!!

hari kat skolah mmg aq sakit hati...
aq mmg sakit hati sangattt...
sikit hari boleh meletup sekolah tu...
gara-gara aq marah...
amacam???korang berani dekat ker??
hahaha..


smbung cerita blek...
yang aq tahu mmg xlogik pasal benda ni nak gaduh...
serius kecik punya hal...
tapi boleh wt aq marah tahap gila...
  

pagi tadi aq rase macam biasa..
aq tengah syok belajar tiba terasa panas pulak..
aq tengok kipas..kipas xberpusing pown..
dengan rela hati aq pown bangun buka la kipas...
pastu entah dari mana datangnya suara tanya macan ni
"siapa buka kipas ni"
aq senyap xcakap per2...
sambung balek keja aq 2..


tapi aq rase panas balik..
xlain xbukan mesti kipas ditutu ni...
sah mmg sah...
pas2 aq sruh budak yg duk kat suis kipas 2..
pasang kipas...
dy pown petik laa suis kipas...
aq lega,belajar pown ok...
tapi jangan ingat habiz kat situ yekk...


xlama 2 aq tengok budak 2 pown bangun..
pergi kat suis kipas dan ttup kipas semula...
aq pown kap JANGAN PENTINGKAN DIRI SENDIRI SEBAB KOW SORANG ORANG LAIN SEMUA TERPAKSA PANAS!!!
dy snyap jer mungkin xnak gaduh laa..                          .


aq yg keras kpala ny pegi buka kipas balek..
ego kan aq...langsung xnak mngalah ...
hahaha teruk kan???
tapi dah dapt pasng kipas boleh lak loceng bunyi..
time rehat laa...


hari ny aq xmakan sebab aq mogokkk..
time rehat 2 aq pegi hantar buka ngn mmbr aq..
malas nak duk dalam kelas 2...
aq merayap dalam sekolah...
pas 2 aq duk kat dewan sampai habis mase rehat...
lepak,lepak...dan pegi koperasi beli air...
bru masuk kelas...


masuk kelas aq buat muka masam..
langsung xkap dengan budak2 kelas aq...
cikgu buat lawak pown aq buat der jer...
pas2 budak yang gaduh pasal kipas 2 pown datang kat aq..
dy tanye nape dengan aq..
selalu aq xmacam ny..
biasanye aq banyak cakap..


aq diam jer dan kap aq ok...
hahaha taw pown pujuk aq...
tapi jangan buat kesalahan yg sma sudah laa...

No comments:

Post a Comment